Älskar solen och värmen!

Vilken morgon!
Men ack så jobbigt pass 2 vecka 8 var i denna morgonvärme
Har nog inte varit rödare i ansiktet av ansträngning och värme.
Men jag kämpar på!
Får nog börja springa på kvällarna istället nu på sommaren kanske.

Igår var vi på skateparken i Hudik efter jobbet
Anna, Edvin, Amadeuz och jag
underbart, men grabbarna blev trötta av värmen.
Hemma igen drog jag igång gräsklipparen och klippte allt gräs, herregud vad det växer klippte ju i söndags.

Här kan ni få se vilken fin Tilda docka jag gjort på beställning till en tjej som tar studenten.


Har börjat virka söta grytlappar i fräscha färger, visar senare
Idag ska jag hämta ut ett paket med lite nya mösstyger.

Nu har jag satt igång en tvätt som jag hoppas hinner bli klar innan jag åker på jobbet.
I helgen ska det rensas och planteras och gödslas i rabbaterna och runt huset
Sen blir det såklart lite morsdags firande förståss!

Tjing Tjong
Njut av sommaren som är här!!!!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design