London.....

Nu är jag tillbaka här på bloggen igen
Ibland blir man bara så himla trött på allt vad blogg heter.....
Då är det bra med en paus.

Tänkte visa lite av det jag shoppade i London.
Hade en underbar vecka där hos Evelina och hennes familj, så kul att träffa barnen David och Jaime.
Att följa och hämta David på hans skola
Vädret var inte det bästa kallt och regn så det blev inte mycket att sitta ute i solen, men vad gör väl det när man kan ha det så bra ändå.


Lite av det som följde med hem.

Dessutom fick jag min present av Evelina då, det blev nya fina naglar
Tusen Tack!


Längtar redan tillbaka!





Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Välkommen tillbaka! Härligt shoppingfynd och snygga naglar. Jag har också gjort nya naglar, fast lila:)



Kram

2012-05-15 kl. 20:50:04
URL: http://yoycefunderingar.blogspot.se
Postat av: Cissi

Vi hade också kass väder vilket tyvärr sänker "betyget" lite, så nästa gång blir det nog till ett mer solsäkert ställe.

Regn, puls och dyrt tyckte jag om London, men vi hade KUL :D



Kram

2012-05-16 kl. 10:12:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design