Award

I förrgår fick jag en award av goa Cecce som jag läst blogg hos under några år.
Hon är en trevlig prick minsann och snygg!!!
Bakar så otroligt mycket gott som hon sedan inspirerar oss andra med
och delar gärna med sig av sina recept
 
I utmärkelsen ingår att svara på 11-frågor.
Vad gör dig glad på en måndag?
Att alla i min närhet(familj) har det bra
 
Vad driver dig att skriva i din blogg varje dag?
Det är ju min dagbok!!!
Så kul att gå tillbaka och läsa
och så gillar jag att inspirera andra....
 
Vart skulle du vilja bo om du fick välja fritt?
På en gård med plats för lite djur
kor, gris,getter, häst och några höns
 
 Stad eller landsbygd?
Lansbygd utan tvekan, är uppvuxen på en stor gård med massor av djur och kan inte tänka mig ett liv i en stad
 
Vilken är din största tillgång enligt dig själv?
Omtänksam, jag är en lugn person(kanske inte alltid bra) ansvarsfull
 
Vad tror du dina vänner skulle säga är din största tillgång?
Hoppas de tycker jag är omtänksam,Ställer alltid upp, djurvän,
 
Favoritmat?
 Mat...måste man äta..Jag är ingen matälskare men gillar sallader av alla de slag, tacos och soppa
Jag är vegetarian
 
Har du någon känd person som inspirerar dig?
Agneta Sjödin, Laila Bagge
 
Vart vill du resa på din nästa semester?
 Absolut till något varmt ställe
Älskar Tunisiens stränder
Annars till Irland såklart (till min systerdotter)
 
Vilken är din favoritkaka?
En stoooor härlig kanelbulle = Bäst
 
Vad är lyx för dig?
Sitta på ett mysigt fik i  London/Irland med en god härlig kopp Cappuchino och massor med shoppingkassar
på stolen bredvid
De ni.....
 
Skickar denna award vidare senare ikväll
 
 




Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så kul att lära känna dig lite mer ;)
Ja livet på landet är verkligen underbart!
Kram Sussi

2012-11-22 kl. 13:08:41
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Nina

:) ... fint. Det mesta kan jag dela mig och skulle inte tacka nej för ett fik i Irland. Har aldrig varit där och hoppas att vi kan resa dit med familjen någon gång. Bara köra runt med bilen och njuta av allt fina som man nu bara ser i TV eller tidningar.

2012-11-27 kl. 01:55:50
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design