Godmorgon!

Morgonstund har guld i mun
Har svårt att sova allt för mycket snurrar i huvudet, då är det lika bra att stiga upp.
Till och med Dixon låg kvar i sängen en stund trots att jag steg upp (det händer inte ofta).
 
Tänk så många snälla människor man har omkring sig!
 
Sofie som kom på jobbet med smakprov på underbart gott te...liksom bara sådär
 
Åsa som plockat en kasse med fina kottar till mig som stod på bordet i klassrummet igår
 
Syrran som handlat en massa smått & gott till julklappsinslagningen
när hon var på Ullared
Tack alla ni!
 
Naturligtvis har jag ju min fina familj åxå som är bara BÄST.
 
Idag kommer Edvin hit och sover(kanske det blir bullbak då)
Städ och tvätt ska vi hinna med
Sticka klart ett par söta blöjbyxor till Truls
och lite till......
En sväng till sjukhuset kan det bli
 
Ha en riktigt fin/skön lördag!




Kommentarer
Postat av: Nina

:) hör att du mår och har det så bra! Kram

2012-11-27 kl. 01:49:46
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design