godmorgon......

Oj vilket blåsväder man vaknade upp till idag!
Röntgade höft, bäcken och ländrygg igår, hoppas nu på ett snabbt svar.
Hälsade såklart på pappa som fortfarande är på sjukhuset
men det går så sakterligt åt rätt håll med honom.
 
Sen blev det lite kalasandes här hemma
Markus fyllde år
GRATTIS GRATTIS Älskling!!!
 
Jag hade gjort små muffins(cupcakes) med fyllning av lemoncurd och nutella ovanpå.
Dessutom blev det smörgåstårta, kladdkaka, mazarinkaka, drömmar och kolakakor.
 
Markus fick min favoritjulblomma
Amaryllis
Ser att det kommer två stänglar på den.
Känner faktiskt lite småpirr efter att börja julpynta lite.
Och att slå in julklappar som jag bara älskar att göra!!
 
Ha en bra dag...och....
Blås nu inet bort idag goa vänner!!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh jag blir så glad när jag läser att din pappa piggar på sig och slipper dropp, hoppas han fortsätter att krya på sig så får ni kanse en fil julklapp i form att han kryat på sig hetl <3 Håller tummarna för det! Å amaryllis stod jag å höll i iaffären i går, men jag kunde hålla mig, iaf någon vecka till.... *ler* Hoppas nu att du snabbt får svar från röntgen och att du också ska slippa det onda i höften <3 Varmaste kramar!

2012-11-07 kl. 14:15:12
URL: http://lurans.blogg.seblogg.se
Postat av: cecce

Men så mycket gott du bakat!! Du är duktig på så mycket!!

Kran fina du!

2012-11-07 kl. 22:41:49
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Nina

Så gott det ser ut. Kan känna smaken av dina bakverk redan hit! Härligt med Amaryllisar. Utan amaryllisar blir det inget riktigt jul!

2012-11-08 kl. 12:35:28
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design