måndag den12 nov.

Solen har kikat fram idag och jag har tagit mig en promenad i mörkret med ficklampa och hund
evigheter sen
höften är långt ifrån bra, men ikväll ignorerade jag detta (håller på bli galen)
Punkt Slut!!!
 
Haft en bra dag på jobbet
en av mina söta elever hade med sig lussebullar som hon bakat med farmor och bjöd oss på.
 
Edvin följde med mig hem efter skolan, först var vi till hälsocentralen och kollade hans ena ögat som inte ser bra ut köpte salva på apoteket, får se om det hjälper.
 
Nu ska ni få se den tokfina sittpuffen jag fick av syrran igår
med lock så man kan ha saker i den
helt perfekt
 
Dessutom fick jag två prydnadskuddar i samma stil
Tusen tusen tack snälla du (är så glad att du finns)
 
Det andra jag skulle visa kommer åxå från syrran
En ny smak...Caramel Macchiato....
mmm...wow...gudars såååå gott
 
Annars ikväll har jag tränat på att locka håret med mitt "trollspö" som jag haft liggandes väääldigt länge
sådär okey blev resultatet
 mer träning behövs :)
 
Ja då har snart denna dag gått åxå....
Ha en fortsatt fin kväll!




Kommentarer
Postat av: carola

ett sånt trollspå vill jag ha, var har du köpt ditt.
Vore så kul attk unna fixa sig ibland + agnes.
du blev ju supersnygg, värsta hollywood frun:)

kramisar

2012-11-13 kl. 10:01:42
URL: http://mammacarola.blogg.se
Postat av: Gardenhouse

En sp stolt farmor du ska vara!
Och vilket vackert hårsvall...bara att dra på festblåsan och slå klackarna i taket ;)
Ha en fin dag,
Sussi

2012-11-13 kl. 10:48:06
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design