Smått & Gott en måndag

Tidig morgon
Lite småhalt på vägen = köra försiktigt!
 Annars en helt vanlig måndag på jobbet
 
Linn kom en snabbis i slutet av dagen, vi bestämde att jag skulle skjutsa hem henne och samtidigt besöka en loppis i strömsbruk.
Hon hittade 2 juldukar och jag hittade en låda med julgranskulor för
endast 10 kronor, och de var de vita kulorna i lådan jag vill ha!!!
 
 
Tog lite kvistar för att göra en stjärna a´la Ernst!!!
Lätt som en plätt!
Passar bra mot den vita träväggen
 
Har fått hem garn till ett nytt litet projekt...kliar i fingrarna att få sätta igång....
 
I morgon ska jag besöka en osteopat för att höra vad hon har att säjja om min onda höft
Spännande..
 
Ha det gott!
 




Kommentarer
Postat av: Liie

Åh vilka perfekta vita julgransprydnader! Jag har letat som ett tok efter helvita saker att hänga i granen men det är inte lätt att hitta alltså.

2012-11-19 kl. 22:38:18
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det går bra hos osteopaten å att du får positiva besked om höften <3 Å att pappa blri glad då du tittar förbi...
SÅ fin stjärna du gjort, och kulorna var ett verkligt fynd! Ska nog ta fram alla mina fattigmanskulor och arrangera på ett fat...
Dessuto mså ser jag di nfina husslinga, ska se om det itne får följa med en sådan nu när jag åker på ikea, hade bett en bekant köpa då hon var där men hon glömde :-/ Så jag hoppas de finns kvar!
Lycka till i dag nu <3 KRAM

2012-11-20 kl. 08:45:20
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Ingrid

Ahhh, jul på gång ser jag... Det skulle min dotter gillat hon är total Juloman. snart kommer jag med.. Spurtar i slutet du vet..

2012-11-21 kl. 08:29:49
URL: http://farmoringrids.blogg.se
Postat av: Nina

Så enkelt och snyggt - tack för tipset! Vilka fina julkulor för inga pengar alls. Att det finns loppisar är härligt!

2012-11-22 kl. 00:46:14
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design