Tack!!!

Firade födelsedag igår!
Tack tack för alla fina presenter och till alla som grattade.
Hade ett fint grattiskort på tavlan tidigt på morgonen när jag kom till jobbet
Så snällt.
 Här hemma åt vi tacos
och fikade
Dumlekladdkaka, hemmagjord glass, ricecrisp kaka med marshmallows och saffransbullar
 
En titt på mina fina presenter kommer här!
Tusen tusen tack!
 
Saknade några älskade familjemedlemmar!
som av olika orsaker inte kunde komma
men vi ses en annan dag :)
 
Nu ska jag dricka upp teet (jättegod ny julsmak) som jag fick igår!
 
Ha en fin dag alla ni!




Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS i efterskott!!!

Kram

2012-12-05 kl. 09:55:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design