Bakning....

Igår sålde Edvins klass hembakat bröd vid ICA till sin skolresa.
Så på torsdagskvällen var det storbak.
Vi bakade kladdkakor, thekakor och chokladsrutor
Edvin är så otroligt duktig att baka och tycker det är kul dessutom!
En blivande bagare kanske :)
(Men några bilder på honom gillar han inte att man lägger upp här nu längre)
Så ni får hålla till godo med bilder på resultatet!!!
Försäljningen gick verkligen bra,i ett huj var allt bröd slutsålt
 
Annars går dagarna i full fart, kallt och ruggigt har det varit här och igår kom det lite snö.
Pappa är fortfarande på sjukhuset.
Min höft är värre än någonsinn, remiss har skickats till röntgen och jag har fått starkare tabletter för smärtan
har gjort en paus i akupunkturen tills röntgen är gjord.
(med andra ord, det är mycket skit nu).
 
Till veckan är det äntligen höstlov för alla skoltrötta elever
Men fritids kör ju öppet som vanligt såklart!
 
Nu ska jag ta tag i några mössbeställningar!
Ha en bra helg!




Kommentarer
Postat av: Sus

Så mycket härligt bakande.
Skit också att du har så ont i höften...jag tror mig veta hur det känns, har fått cortison två gånger i mina slitna höfter.

Ha det så bra du nånsin kan!

Kraam
Susan

2012-10-27 kl. 12:05:59
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in i förhoppning om att få läsa att din pappa var bättre å din höft lika så, men näe :-/ Känner så med dig och tänker på dig <3 KRAM

2012-10-29 kl. 20:58:23
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Mamma Maria

Va roligt att det gick så bra med försäljningen!
Hoppas att det blir bättre med din höft!

2012-10-30 kl. 10:17:22
URL: http://mammamaria.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design