fredag

Nå, mumsade ni i er några bullar igår?
Alla elever och vuxna blev bjudna på ny bakade bullar igår på skolan
Toppen av vår kökspersonal
Men jag avstod bullar hela dagen
förutom att Anna och jag bakade LCHF bullar, som smakade ingenting...
vi bredde smör och ost på dem och åt som smörgås
hahahah....
 
Var in på sjukhuset och hälsade på pappa som är nyopererad,
han var mycket trött och omtöcknad tyckte jag.
 
Har fått hem mina nya löparbyxor, men undrar om jag någonsin får använda dom
Verkar som det blir först till våren om jag har tur
Jäkla inflamerade muskler
Dax för akupunktur idag igen
Hua hua..gruvsamt
 
Skönt med fredag!
Kanske blir det några nya avsnitt av SOA ikväll
Dixon skall få sina klor klippta idag.
och
här har det smygit björn runt husknuten fick jag höra igår, usch usch
men det är inte första gången björnar smyger omkring vårt hus!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Fy för tusan och ha björnar smygande runt huset...
Hos mig har vi bara harar och rådjur som smyger..:)
Ha en skön fredag!Kramiz..

2012-10-05 kl. 11:07:24
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här blev det inga kanelbullar heller, men barnen fick frossa då farmor var gullig och lämnade en påse här .-D Snygga löparbyxor, förstår frustrationen av att inte kunna springa och använda dem NU! Har ännu ont i halsen och måste nog ta en odling till veckan å se vad det är för skit jag dras med, vill ju träna ju! Ha en fin helg <3 KRAM

2012-10-05 kl. 13:42:34
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design