Helgen som gått....

Lördagens förmiddag tillbringade vi i Sundsvall, gosandes med lilla bebben(fortfarande namnlös)
Så otroligt snäll och lugn blir 2 veckor nu på onsdag!
Storebror Wilton tog vi med hem till Vattrång.
Full fart på den killen, så himla rolig och snäll att ha
men en mycket bestämd liten herre är det!
Upptäcker ju världen för fullt just nu.
Här har vi lite fika paus
 
På lördags eftermiddagen kom Anna, Edvin och Loke och då blev det stort bullbak
Tredje lördagen jag bakar bullar nu!!!
Dessutom gjorde de knäck också (Edvins absoluta favorit).
 
Så helgen gick i ett enda huj och så var det måndag igen!
 
Har haft så himla ont i höft och ljumske inatt och idag
blir sååååå trött på detta!
Var till sjukgymnasten idag igen,fick akupunktur
åh herregud VILKEN SMÄRTA
FYFYFY VAD ONT DET GJORDE
Muskeln krampade och hon satte nålarna i detta, kändes som hela benet blev förlamad.
usch var inte bra alls idag.
IPreen, Voltaren.......och tålamod, vila (hmhm) tar nog upp emot 6 månader att läka trodde hon.
Ny tid på fredag för akupunktur
Tror ni jag längtar?
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Åh din stackare och ha så ont!!!:(
Hoppas det går över på mindre än 6 mån....
Bullarna ser ju jättegoda ut. Jag tänkte baka imorgon.:)
Ha en skön kväll.Kramiz...

2012-10-01 kl. 20:10:20
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hejsan min vän!

aj aj och aj, vad har du gjort?? hoppas det känns lite bättre nu efter akupunkturen:))

vilka fina bilder du visar på dina godingar- det sägs ju att det är livets efterrätt*ler

ha en bra vecka önskar jag dig:))
kramar ELLINOR

2012-10-01 kl. 20:31:49
Postat av: Helene

Fina bilder och vilken söt liten plutt = ))
Ha en fin dag.
Kram Helene.

2012-10-02 kl. 09:22:05
URL: http://helenesdagbok.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design