Blä och Hurra i en salig blandning!

 
Ja då tar jag nya tag igen
Fattar inte att det aldrig tar slut,det ena eländet efter det andra.
Men det är väl tur att det händer så otroligt fantastiska grejjer åxå
som att bli farmor igen
Den 19 september kom en otroligt söt och stor kille till världen
Namnlös och med en vikt på över 4300gr och 51 cm lång
och en rejält svart kalufs
Här ser ni stolta farmor
 
Härliga busiga storebror har varit hos oss några dagar, när bebisen föddes.
Morgonbus i fåtöljen, man blir så glad av att se hans glädje när man busar.
 
Tidiga morgonpromenader blev det, han är morgonpigg Wilton
 
Firtfarande skit med lår/ höft muskeln
käkar och knaprar Ipren 
Dag ut och dag in
Känner mig så jäkla trött/less/orkeslös mellan varven
Finns det nån sorts mirakel energi man kan köpa tro?????
 
Men igår hade Edvin och jag det jätte roligt vi bakade bullar, han är en riktigt duktig bagare han
(tur att de finns de som ger en kraft och glädje)
 
Ska väl ta itu med badrummet
badkaret ser allt annat än inbjudande ut.....
 
Tjing Tjong nu är jag igång!
 
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Härligt med barnbarn...:)
Hoppas det blir bättre med lår/höft muskeln...
Ha en skön kväll!Kramiz...

2012-09-23 kl. 17:04:52
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Annalena ( Cathrines faster)

Jag tycker att du är en helt fantastisk farmor som trots värk finns där och ställer upp ideligen för dina barn och barnbarn! Du är suveränt snäll och engagerad. Hoppas din värk snart ger med sig.

2012-09-23 kl. 20:03:31
Postat av: Cissi

Grattis till att ha blivit farmor igen :D

Hoppas du snart blir bättre?!
Dax för ett läkarbsök kanske?

KRAM

2012-09-24 kl. 09:22:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design