Tillbaka.....

Efter ett blogg uppehåll så tänkte jag försöka mig på att blogga igen.
Använder ju bloggen som en sorts dagbok, det är så kul att kika tillbaka .
Ibland är det skönt att bara kika in hos er alla utan att blogga själv, det ska ju inte var ett tvång utan det ska verkligen kännas kul.
Hösten smyger sig sakta på och det är verkligen skönt med den friska klara luften.
 
Har fortfarande stora problem med min lårmuskel som är ordentligt inflamerad
hela muskeln och alla muskelfästen
Går på akupunktur 2 ggr i veckan och fy tusan vad ONT det gör!!
Äter Ipreen för fullt
Men blir så smått bättre, har köpt nya jobbarskor med extra stöd för hålfoten
Dyra som tusan men ett måste såklart.
Sen är det bara vila som gäller, får absolut inte jogga eller promenera (skit skit tråkigt, nu när jag kommit igång så fint med löpningen) BLÄÄÄÄÄ!
Tar verkligen på mitt humör.
 
Har haft Wilton här i helgen och han är så himla duktig och snäll, donar och leker med sina småbilar
Är bara någon vecka kvar tills han ska bli storebror nu
Så spännande

Här äter han pannkaka och sylt.
 
Har nyss bakat en LCHF äppelpaj
med ägg, mandelmjöl, coccosmjöl, stevia, smör och vaniljpulver
Äter fortfarande LCHF fast inte strickt, mår riktigt bra av det.
Igår var mamma och jag till Stugan plockade lite lingon och tog upp potatisen.
Toppenväder
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att det är tillbaka!

Men attans vad jobbigt att inget hjälper :(
Hoppas du snart blir bra igen!

KRAM

2012-09-12 kl. 12:54:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så härligt att läsa ikapp å ha dig tillbaka i bloggvärlden, men lider med dig att du har den jobbiga muskelinflamamtionen :-/ Fy så trist :-D Desto roligare att du åter blivit farmor GRATTIS <3
OCh så höstfint du gjort, jag har börjat så smått och köpte faktiskt prydnadspumpor i dag att göra helgfint med i köket :-D Önskar dig en fin helg! KRAM

2012-09-21 kl. 13:20:59
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design