tisdag....

Ja så har tisdagen åxå snart tagit slut
Regn och rusk, men det blev lite utedag på skolan ändå
vi hade det lite extra mysigt inne också.
Jag har en helt sagolik grupp av 6 åringar!
Oj så kul vi har på dagarna.
 
Fick hem lite bodysar till den nya bebisen
 
Edvin och Lukas följde med mig hem direkt efter jobbet idag.
Sedan kom Anna med Milton så hundarna fick leka lite.
 
Här hemma hade Markus varit och handlat mat och hade köpt denna mugg till mig (precis som jag önskat mig i inlägget nedan).
Kunde inte själv ha gjort ett bättre val, vad det gäller både färg och mönster.
Så kul med lite överraskningar
 
 Onsdag i morgon och lite sovmorgon
 
Bäst att göra mina "små" övningar för Lårmuskeln
Känns så fjuttigt och fjantigt att ligga på golvet och göra världens enklaste grejjer, men ändå gör det ont
men det gäller att ta det försiktigt och i små steg.
Har ett program jag fått av sjukgymnasten
dax för akupunktur på måndag igen.
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så gulligt att du fick muggen <3
Här sätts panelen i uterummet i dag, så skönt, snart fattas bara listerna och elen :-D KRAM!

2012-09-26 kl. 13:17:30
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design