Virk projektet.....

Nu har höstrusket gett vika, haft en riktigt fin eftermiddag
Efter jobbet åkte jag och hälsade på mamma och pappa
Operation väntar pappa ev.på onsdag, skulle in på sjukhuset för att ta prover och träffa narkosläkaren på måndag.
När jag kom hem städade jag bilen riktigt ordentligt (det var läääänge sedan)
Plockade undan lite ute.
 
Tänkte visa mitt fina virkprojekt som ska bli en stor härlig filt.
Garnet heter Delight och kommer från drops, 75% superwash ull 25% polyamid.
Här hittar ni beskrivningen ifall ni blir sugna att sätta igång
Rutorna är enkla att virka
 
 
Håller på bli galen på ögonlinserna som bara skaver och irriterar
idag har jag gått med ett brunt och ett blått öga
Kul tyckte eleverna
Men nu är nya linser beställda.
 
Ikväll är det "hela Sverige bakar" missa inte det!
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jobbigt med linserna :-/ Har slutat helt att använda dem då jag inte kom överens med min sista sort :-/ Å fint virkar du som vanligt! Lämnar massor av kramar och önskar dig en fin helg! KRAM

2012-09-29 kl. 08:29:43
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design