Kaninen Erik blev så glad.....

Hej på er!
Har varit till mamma en sväng med lite flyttkartonger
Hon flyttar ju i månadsskiftet...från ett STOOOOORT hus till en lägenhet
så det är massor att packa/rensa bort
Är både skönt men ändå sorgligt förståss
ett helt liv ska liksom sorteras på nåt sätt
och utan att pappa finns med......Snyft....
 
Så bl.a detta kom jag hem med.
Som skall få några lager vit färg på sig :)
Ett runt litet bord, en söt liten prylbyrå och en kruka
 
Dessutom fick jag med mig en så söt liten gungstol till Erik.
Han blev ju jätteglad minsann!
Se så sött han dinglar med benen!
Funderar hur jag skall göra om jag ska behålla den som den är eller måla den vit....
Vad tycker ni????
 
Här målas det runt fönstren,
nu fattas bara det sista lagret med färg,
tar det i morgon.
Så kladdar jag på sakerna från mamma på samma gång :)
Annars har det väl varit en helt vanlig torsdag.
Tjing Tjong!!!
 
Alltså, har ni testad de nya smakerna på Loka???
wow wow säjjer jag bara...underbara...
och söta, kolla in korkarna!
ME LIKE
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design