Trött....

Ligger i sängen med "paddan"
Gud så kvällstrött jag är alltså!
Men full fart hela dagen,jobb hem på lunchen och ut med Dixon, hem och vidare till Hudiksvall på en föräldraträff med Anna, men här hemma luktade det gott av köttfärssås när vi kom innanför dörren, jag testade "fitness nudlarna" som jag fick med från Fitnessguru, de var riktigt goda tyckte jag!!!!
Beställde nytt proteinpulvret, denna gång testade jag kiwiyoughurt och den var jätteglad!
Tips från Cura Apoteket är dessa två produkter.... Man får två till priset av en dvs. 49:- kanon fräscha....
Ny söt liten teburk har också inhandlats.







Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så skönt att komma i säng och mysa tidigt :)
Så söt te-burk, burkar är jag svag för...
Ha en fin dag,
Sussi

2013-04-10 kl. 07:10:16
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Agge

Fin burk.:)
Ha en skön dag.Kramiz..:)

2013-04-10 kl. 10:27:32
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design