Onsdag 21 aug

Onsdag och mitt i veckan dagen
Underbart väder
Stängning på fritids med en massa toppen barn/ungdomar
Skjutsade Edvin till sportparken i Hudik innan jobbet
Han älskar att var där och åka på sin sparkcykel
 
Hittade en sås/ sopp skål som tillhörde servisen
Den hittade jag på en hylla här hemma med en blomma i, jag hade fått den av mamma för nåt år sedan
Toppen toppen!
Efter jobbet gick jag till mamma en stund
Där blev jag bjuden på god svampsoppa
Satt där och pratade med henne om ditt & datt.
Verkade pigg tyckte jag
 
Har rostat en massa goda saker i ugnen till en god Crunch att äta till youghurt
Hasselnötter, mandlar, valnötter ,coccos,lite honung, linfrö, solroskärnor, ekologiskt vaniljpulver och liiite honung
Mums mums mums
 
Tror jag ska börja skriva ner lite viktiga "att ha med" saker till Grekland innan det blir sovdax
God natt och sov gott till er alla!!!
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design