Vardagen är tillbaka.....

Då är det fredag (stängning på fritids som vanligt) och första jobbveckan är gjord!
Trött som tusan både på morgonen och kvällen
men man är väl snabbt inne i rutinerna igen, bara eleverna börjar och det blir på måndag det.
 
Mamma har fått komma hem från sjukhuset, där hon legat några dagar för hjärtflimmer igen.
Nu har hon fått lite nya mediciner och ska försöka lära sig att leva med sitt flimmer.
Och försöka ta det lite lugnt...hm..hm.. vilket inte kommer att bli lätt för henne som älskar att var i farten och styra på med allt möjligt.
Hur som helst är det skönt att hon är hemma igen.
Det tar ju sån massa energi av en att ständigt vara orolig.
 
Solen har kommit tillbaka igen efter några dagar med regn och rusk
Det är ju toppen!!
Men tror regnet och rusket skulle komma tillbaka i helgen
 
Hämtade Edvin på sportparken igår kväll
Han tillbringar många timmar där nu med sin sparkcykel
han trivs som fisken i vattnet där och har träffat en massa nya kompisar
 .
Visar den gamla servisen jag fått av mamma när hon flyttade
Den är från Rörstrand och det roliga med den är att den heter Gunhild precis som jag!
Jag tycker den är jättefin
Passar även på att visa en fin liten ljusslinga
som jag köpte i Irland
Små lysande trollsländor
Nu dags för jobbet....
Kanske en liten frukost åxå..eller...näe dags för lunch på fritids snart ju!!!
Tänkte gå på lunden till pappa med blommor innan jobbet
 
så allesammans...
Ha en fin dag
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Fia

Den servisen va väldigt vacker . Roligt med namnet med .
kram .

2013-08-17 kl. 13:59:24
Postat av: Therese Bjärstig

WOOOOOOOOW så fin servis!!!! Förstår att du är glad i den1 Här packas det för nu åker jag om några timmar. Men känns mest jobbigt... Men förstår att du längtar, det är en resa mer i min smak som du ska på ;-D KRAM

2013-08-18 kl. 19:14:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Klurar på om inte det finns en likadan eller möjligen liknande servis - inte hel men assietter och koppar uppe bland mamma/ pappas grejer

2013-08-19 kl. 19:34:49
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design