Fynd

Har ni fyndat nåt på mellandagsrean?
Jag, mamma, syrran och Markus var in till Hudik och spanade lite i fredags
Massor av folk
Det mesta av rean var bara strunt tyckte jag
Men köpte dessa små saker
Tallriksstället var ju toppen 79:- på Åhlens
Änglarna från Albert & Herbert är jag också så glad att jag köpte så himla söta!!!
Skön stickad tröja i flätmönster från Indiska
och....silverkulor att ha på ett fat också från Indiska
några presenter till Wilton hittade vi också
Jaaa inte så tokiga fynd!!!
Sedan hann vi med lite fika på TeWes mums mums
Stoooora härligt goda bitar krämkaka...hahaha....
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Fina fynd!!!! Jag sitter och surfar efter en ny kamera på netonnet men jag vet inte vad jag ska slå till på, är en novis på kameror å vill inte köpa fel, eller nått jag inte klarar av... Måste kunna ta bilder även om det är skumt, fota skarpa bilder på ungarna men även läckra närbilder utan att behöva byta massa objektiv.... Så jag får nog klura vidare å tala med någon som kan foto.
Snart är vi inne på årets sista dygn, hoppas du får ett fint slut och att ni firar in nya året på ett trevlig sätt. Vi firar lugnt här hemma med vovvarna, vi ska göra fondue först på kött till varmrätt i olja, sedan frukt i smält choklad till efterrätt. Ha det nu fint rara du så hörs vi 2014 som vi får försöka få till ett friskt och hurtigt år! KRAM

2013-12-30 kl. 21:22:52
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design