.julen 2013


Så var julen slut för i år.
Vi har haft det så trevligt och härligt med mina nära och kära.
Anna, John och Linn med sina respektive och barn har vari här. Annica och hennes familj dök upp på kvällen liksom Ronny och Merre.
Barnen har varit ljuvliga att ha här glada och pirriga

På juldagen samlades vi alla igen och käkade lite mera julmat, då dök Larssa upp åxå, kul!



Jag åkte till mamma tidigt på julaftonsmorgonen och tillbringade några timmar med henne, första gången på 52 år som vi inte firar jul tillsammans, hon hade sin syster Karin hos sig denna jul.

Nu väntar vi alla på att snön kommer så det blir lite slalomåkning, trist att inte kunna vara ute och tumla runt i snön med barnbarnen.
 



Och ni så himla skönt att få lite extra ledighet!!!
Kram och var rädda om varandra




Kommentarer
Postat av: cecce

Vilka härliga julbilder!!
Ja, det var ett tag sedan jag kommenterade, men jag har varit urusel på det den senaste tiden. Jag får inte tiden att räcka till för allt jag vill:-(

Hur som helst håller jag koll på dig på instagram:-)
Önskar dig en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!

Kram Cecce

2013-12-29 kl. 00:05:31
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Så mysigt ni verkar ha haft det och har det! <3 Va rädd om dig och ett gott slut på 2013 önskar jag dig vännen!!! KRAM

2013-12-29 kl. 16:01:57
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design