helgen

Usch vad jag ogillar vädret vi har just nu
Snålblåst, snö och lite kallt (saknar solen)
 
Igår var vi (mamma och jag) till min moster Karin, där blev vi bjudna på jättegod grekisk sallad och en massa tillbehör och kaffe och kladdkaka
gott gott och trevlig (kusinen Katarina och hennes barn var också där)det är  inte så ofta vi träffas.
Markus jobbade natt så jag tillbringade kvällen med mina djur
vi (Dixon och jag) kollade på denna film
 
 
Verklighetsbaserad
Handlade om en familj som var med om Tsunamin
Oerhört bra, oerhört känslosam tårarna rann nedför kinden mer än en gång
Har ni inte sett den så måste ni kolla på den.
 
Idag plockar och donar jag med allt möjligt
klipper till ett gäng mössor (slut på tråden=ingen symaskin fram)
Gjort rent ugnen
Spanat in en massa bra LCHF recept
Idag blir det lasagne med plattor gjorda av ägg,fiberhusk och Philadelphia ost.
Här är plattorna nygjorda.
Spännande
 
Måste visa vilken fin hylla jag fick av Edvin som han gjort i slöjden
Där tycker han att jag ska böckerna om "Hungerspelen" och de passar ju perfekt däri.
 
Ha ett bra slut på helgen!
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som om du har haft en riktigt mysig helg! Å vilken fin hylla du fått! Så duktig han är. Här ska jag nu ta å packa ihop sakerna inför morgondagen då jag ska köra till Umeå å jobba där. KRAM KRAM

2013-02-10 kl. 20:26:25
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: cecce

Du har fullt upp ser jag:-)
Den där lasagnen låter spännande! Blev den god??

Kram cecce

2013-02-10 kl. 21:45:38
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design