Jordskalv

Vaknade i morse av en duns och en smäll, trodde att Markus kom hem och råkade smälla i dörren + att jag trodde pannan i pannrummet gick sönder.
Men ingen Markus kom och pannan lät sommar vanligt så jag gosade ner mig en stund till i sängen och tänkte inte mera på det.
Sen när jag kollade på FB så läste jag att många hade hört en kraftig smäll runt 7 tiden och att det var ett jordskalv.
Detta läste jag sedan på nyheterna att det var ett skalv i Hudiksvall med omnejd,på 2,5 på richterskalan.
Det är inte alls ovanligt med små skalv häromkring ,men inte såhär kraftiga.




Kommentarer
Postat av: Tina

Jordskalv är vi tack o lov inte vana vid, lite läskigt faktiskt. Här på västkusten hade vi ett i somras där både element o sängar skakade. Ha en härlig dag. Kramisar Tina

2013-02-07 kl. 11:02:19
URL: http://home2tiny.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design