Våren kom NUUUUUU......

Vår/sommar inspiration till köket
från HM,Ellos,Jotex och Indiska
 
 
Mattan från Ellos beställde jag idag då jag hade en rabattkod på 50%
och gardinerna har jag redan hemma ,de köpte jag från Jotex när det var halva reapriset.
Sån är jag....
passar på att fynda!!!
Så otroligt härliga färger, det behöver man efter denna långa vinter!!!
 
 
 
HM har även dessa fina kuddar, som jag gillar skarpt
och dessa lyktor
Mmmm mycket fint att vila ögonen på och drömma sig bort.
Så våren får gärna komma
GENAST
 
 
                      




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hej vänen! Så mycket ögongodis! Tänkte p ådig i går då jag gick på ica å såg alal härliga rosa burkar de har just nu å annat jox till köket, skrek Lolla om det ;-D Här har jag nu fått tummen ur å påbörjat renoveringen av hallen uppe... bra att fördriva tiden med i väntan på våren ;-d KRAM

2013-02-09 kl. 14:34:01
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design