wow vilket väder.....

Ojoj vilket väder vi fick idag!
Började morgonen med att fålla upp ett par gardiner, laga två par täckbyxor.....
Försöka plocka bort hur stora snöklumpar som helst på Katten Takida som måste ha sovit en stund i en snöhög
Han hade fulla magen med snöklumpar som satt ordentligt fast i pälsen, han tog sig nästan inte in i kattluckan!
Så här inne blev det blött överrralt vart eftersom klumparna tinade....hahaha...
 
Packade med lite fika och drog iväg till Hassela med Anna och Edvin
Lånade Annas skidor,
klantade mig och ramlade när jag skulle ur liften...hahaha.. skitkul = NEJ
Men det bjuder jag på!!!
En toppenfin dag med mycket frisk luft och äntligen soooool
 
Åkte ner till mamma en stund med en bok som jag köpt till henne
Kajsa Ingemarsson "Någonstans inom oss"
Den andra boken "Berättelsen om Pi" tänkte jag läsa själv.
 
De fina liljorna jag fick av Anna och Edvin håller på att slå ut.
 
Och är ni törstiga så MÅSTE ni testa denna smak!
 
Önskar er en fortsatt trevlig lördag!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Berättelsen om Pi har jag inte lsät men är nyfiken på, liksom vattnet du tipsar om... Ser iaf ut som om det var en HÄRLIG dag <3 KRAM

2013-02-17 kl. 16:09:54
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design