Fiiiint!

Dofljus är väl en fin inredningspryl
dessutom luktar det ju underbart (av de flesta)
Detta är så fint och luktar mmmm....
Jag har köpt det i London,men hade gömt undan det och hittade det nu när jag städade bort julen.
 
Jag är expert på att lägga undan saker till ett annat tillfälle
Har en garderob där det finns en massa smått och gott som jag passat på att handlat när det varit bra pris!
Riktigt kul att sätta sig ner och kika vad som finns , för ibland har jag glömt bort en del av sakerna.




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men så smart! Så gjorde jag förr å bunkrade presenter och julklappar i kökssoffan, men nu har jag blivit sämre på det... Å du, jag gillar verkligen din trädhängare, den smaken delar vi verkligen :-D KRAM <3

2013-01-22 kl. 09:24:10
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: cecce

Vilken trevlig överraskning att hitta ett fint doftljus:-) Inte illa!
Älskar doftljus, men tyvärr är jag ofta för snål för att unna mig det. DUMT!:-)

Stor kram!

2013-01-22 kl. 22:49:16
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design