lördag 19 jan.

Inte alls så kallt idag,skönt!
Fulla sängen med katter och hund, hahaha..
Men de blir så glada när man kliver upp då skuttar de ner en efter en....
och vill ha lite mat.
 
Bakade en mjuk pepparkaka idag på morgonen (det var länge sedan)
gott till middags fikat ;)
 
Markus drog iväg på rally på förmiddagen och blir borta hela dagen.
Jag, mamma och ulrica åker in på Ica Maxi en sväng och handlar lite mat + att vi hämtar Linn som jobbar idag.
Jag har borstat Sniffe ordentligt och gjort rent i hans bur.
Nu blir det byta av gardiner i "groven" men har inga jag riktigt gillar...
 
Fick ett fint halsband när jag var hos mamma sist,som hon inte använder längre.
Men det passade mig perfekt.
 
Tror jag tar en stoooor bit av sockerkakan och en stooooor kopp av det goda teet jag fick av André från London
Det doftar underbart i burkarna och av teet.
 
Ha en bra lördag!
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Åhhh mjuk pepparkaka är ju sååå gott.
Ha en skön lördag.Kramiz...:)

2013-01-19 kl. 12:33:53
URL: http://farmoragge.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hej vännen, så gott det ser ut med mjupepparkakan, frestade! Å här var vi på ortens konditori i dag där barnen avnjöt var si nsemla, må tro att jag ångrade mitt sockerförbuf ltie då ;-P Men då jag itne kan träna får jag tänka på det som kommer in istället... Ha en fortsatt fin helg <3 KRAM

2013-01-19 kl. 12:49:35
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: cecce

Men åhhh...nybakad mjuk pepparkaka är ju bara såå gott! Hoppas du tog en stor bit och njöt!!

Hoppas du haft en lika god söndag!!

Kram Cecce

2013-01-20 kl. 19:06:07
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design