Vi se det snö....vi se det snöa...

Ja är det inte riktigt kallt så kommer det massor av snö
Det är riktigt riktigt vintrigt på alla sätt och vis.
 
Jag gillar inte att vara ute efter vägarna när det snöar så det är tur att jag har nära till jobbet.
Dax att ge sig iväg snart.
Igår var jag med förskoleklassen till pulkabacken och vi hade det jätte kul.
Otroligt fint i backen.
 
Lite vintervyer från huset
Igår tittade Edvin och jag på filmen Hungerspelen
Helt ok men absolut inte i klass med boken (som vanligt)
men har man INTE läst boken så är nog filmen riktigt bra!
 
Fredrik komhit med sin lilla hundvalp (honhund)på 15 veckor för att leka med Dixon lite
men det funkade inge bra för Dixon ville hela tiden para sig med den lilla valpen
Har ni tips på vad man gör åt detta tar jag tacksamt emot.
Det är nästan alltid så när han skall vara med andra hundar.
 
Idag har det gått 6 veckor sedan vi miste vår älskade pappa.
Tiden går otroligt fort och ändå står den helt stilla ibland.
Här tillsammans med mamma på deras guldbröllopsdag
Saknar dig....
 




Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Förstår din saknad av pappa...visst är det konstigt att allt runtom fortsätter som vanligt ett sånt tomrum till trots?!
Vovvens uppförande, inget svar tyvärr... Min vovve är 6,5 år och leker värre och längre än alla valpar och unghundar...
Kram Sussi

2013-01-16 kl. 13:56:06
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Cattis

Tänker på dig, förstår att du saknar varje dag, hela tiden <3

Ang dixxon, kan tänka mig att de enda som fungerar är att antingen veta exakt HUR man skall göra (ring cecar )..skämtosido..eller en kastrering. :) kram

2013-01-16 kl. 13:57:38
URL: http://Cattisenwiklund.blogg.se
Postat av: LEn

Jag tror di vovve är lite dominant. Det kan vara så att den bara vill visa att det är han som bestämmer, har inget m parningsakt att göra. Riv i åt honom eller ha en flaska m vatten bakom ryggen (typ tom diskmedelsflaska m vatten) precis när han tänker sta å rissa så vräker du på honon en dusch . Obs han sk INTE FATTA VARIFRÅN DET KOMMER SÅ GÖM FLARRAN FORT BAKOM RYGGEN. uPPREPA TILLS HA FATTAR VAD DU MENAR

2013-01-16 kl. 18:02:08
Postat av: Cissi

Jag började i boken igår och jag är osäker på om det är en bok som jag kommer att fastna i men ska ge den lite mer tid...

2013-01-17 kl. 07:19:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej Basta Moster. Langtar efter dig!!!! Otroligt hur dagarna fortfarande rasar fram i full fart trotts att saknaden efter mossa ar sa stor. Skont att du far nagra battre dagar imellan och inte helt forsvinner i sorgen. David har det varldigt jobbigt just nu, svart att sova och tanker konstant pa gamla gubben. Idag ar bada killarna sjuk men hoppas de blir battre snart. Pa lordag ska Lotta ta dom pa ett stalle som ar som buspalatset medan jag och Paul ska aka pa tva olika stallen och titta pa kok, bla det som jag visat pa fb. Det ska bli kul. Hoppas du far en trevlig helg. Ni maste titta pa resor hit. Halsa alla. KRAM

2013-01-17 kl. 14:25:34
URL: http://www.evanochdadde.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design