Sorg.....ledsamhet och saknad..

Här i huset har vi mist en otroligt underbar familjemedlem i veckan
Kaninen "Sniffe" har somnat in och är nu i kaninhimlen
Herregud så ledsen jag varit, han var ju som mitt barn
Gud så jag skötte om och pysslade med honom varje dag
Det är verkligen tomt här hemma utan honom.
Vet inte alls vad som hände allt gick så fort.
jag var in på djurkliniken med honom på måndagen för att ta boer en massa bajs som satt fast i rumpan.
Han var så duktig och de kollade även tänderna, allt var bra.
På onsdagen var han lite slö och hängig, så jag tänkte att jag måste in med honom på kliniken på torsdagen för att kolla honom.
Men på torsdagsmorgonen fanns det inget liv i honom.
Usch usch usch vilken chock
Älskade "Sniffe"




Kommentarer
Postat av: Görel

Alltid jobbigt att mista ett älskat husdjur. Ändå skaffar man sig nya, men det är ju som dom säger :Sorgen är kärlekens pris.
Kram

2013-07-20 kl. 22:49:56
URL: http://maritsusanne.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Så ledsamt, känner med dig, de fyrfota är verkligen fina vänner <3
Har läst ikapp nu, stugvistelsen har gjort mig lite off, å inte blev det bättre av att mommen somnat in, men sådant är ju livet...
Såg att ni varit på Furuvik, var där som barn å minns ännu att det var s skoj där, får kanske ta med barnen dit i framtiden.
Massa kramar <3

2013-07-28 kl. 21:54:50
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design