Bra köp

När jag åkte med Birka båten köpte jag en ny tub av denna mirakel BB cremen
Det är andra tuben nu, den är TOPPEN
så lätt att kleta på sig och smälter in i huden helt perfekt, man ser inte sminkad ut utan helt naturlig.
Snabbt och enkelt!!!
 

En perfekt, ultralätt kräm som förvandlar din hud och ger en fjäderlätt täckning för det perfekta, naturliga resultatet. Denna BB-kräm omvandlas vid kontakt med huden och frigör smarta pigment-kapslar som får krämen att passa alla hudtoner. Den rättar till tonen, täcker brister och förfinar hudens struktur samtidigt som den ger upp till 24 timmars fukt.

 

Passar på att visa vilken produkt jag använder på mina kinder!

DuWop Blushboster,färgen Mango

 

 
                                                                                                                                                                       
Blushbooster ger en ljus explosion av närande färg för att väcka liv till dina kinder. Med dessa vackra färger och skimmer, ger den dig en naturlig och strålande glöd.

Innehåller olja från jojoba för att förhindra vätskeförlust, kylande gurkextrakt att lugna huden och minska svullnader. Samt granatäpple extrakt och vitamin A och E för sina vårdande antioxiderande egenskaper.

 

Jag handlar oftast alla mina hud, hår och skönhetsprodukter från Beautybay.com

otroligt bra priser och fri frakt, snabbt och enkelt!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design