Regn och rusk....idag

Vaknade tillsammans med en sovandes "Nuppan" på soffan idag (hon fick skjuts av Jocke tidigt i morse), vi hann med en pratstund och lite frukost tillsammans innan jag måsta sticka iväg på jobbet!
Jättetrevligt
 
Midsommarhelgen gick i rasande fart
Kanonväder
John med familj sov här och vi firade med midsommarstång, fiskedamm, fyrhjulingsrunda, god mat och dryck
bad i poolen....
Trevligt värre!!!
Lite bilder på godingarna under helgen
Midsommarbilderna ligger på "paddan" så dem får ni se senare.
 
Annars så jobbar även denna vecka, lite segt såhär innan man har semester.
Men snart så....
Bär det av på något riktigt speciellt....nämligen på
och inte på vilken plats som helt heller...utan nämligen i
Min systerdotter skall gifta sig
Ett riktigt stort och pampigt bröllop verkar det bli, med massor av gäster såklart.
Det ska bli riktigt spännande
Längtar så efter dem alla där borta
Vi blir ett gäng som flyger dit härifrån Sverige!
Det ni!
 
 
 




Kommentarer
Postat av: ellinor

hej hopp! det var ett tag sen, men nu är jag här igen om än inte så ofta pga datorstrul. just nu har jag lunch på jobbet.
vilken hihi
ärlig resa och fest du har framför dig)) jag går på semester imorgon-sköönt!!

ha det gott.
kram ELLINOR

2013-06-27 kl. 12:18:37
Postat av: Anonym

hej hopp! det var ett tag sen, men nu är jag här igen om än inte så ofta pga datorstrul. just nu har jag lunch på jobbet.
hoppsan vad hände nu? här kommer rätt;;
vilken härlig resa och fest du har framför dig)) jag går på semester imorgon-sköönt!!

ha det gott.
kram ELLINOR

2013-06-27 kl. 12:20:16
Postat av: Ingrid

Men jösses, vilken grej! Med alla de sina samlade och bröllop som är så fantastiskt!!!

2013-06-30 kl. 10:38:08
URL: http://farmoringrids.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas allt är fint och att även du nu kanske har semester? Eller iaf har den inom snart räckhåll! Här njuter vi av sol, men redan i morgon skulle regnet ÖSA ner så då börjar väl semestervädret ;-P Får väl se det positivt å passa på att städa garderober istället då *ler* KRAMAR!!!!

2013-07-01 kl. 13:58:15
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design