En vanlig måndag......

Då var jobbveckan igång igen
En helt vanlig måndag, badade med mina sexåringar i badhuset.
Påskpysslade lite åxå.
 
I söndags sydde jag mössor hela dagen
Ska ju sälja på klädbytardagen i Harmånger lördagen den 23 mars
KOM dit och kika!!!
Gardinerna ligger också och väntar på att bli uppfållade och upsatta i köket.
Kommer att bli så fint och vårigt!
helst när mattan från Ellos kommer(som är såååå försenad)
 
Hittade dessa små söta fåglar som jag köpte i Östersund
som jag helt glömt bort
passade bra i detta träd.
Tack och godnatt!!
 
 




Kommentarer
Postat av: pepparkakshuset

hej där!

harmånger det låter som en vägskyltsort vi brukar passera då vi åker till min mans mormor på besök! hon bor i borgvattnet-stugun ligger det nära dig??
vilket mössjobb du har gjort;)) skulle vilja komma på marknaden men misstänker att det är ca 70 mil härifrån till den hihi

ha det bäst
kram ELLINOR

2013-03-19 kl. 20:15:05
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.com
Postat av: cecce

Du ser ut att ha haft en underbar semester i Vemdalen! Härligt!!

Tycker du gör så många fina saker! Duktiga du!!

Kram Cecce

2013-03-19 kl. 23:23:11
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Ingrid

Tack vare dig har jag blivit sugen på att sy igen. Jag som t.o.m haft firma en gång och sytt på beställning -men sen kom värken och problemen med att sitta, då la jag av ..nästan helt.
Någon gardin då och då, men så såg jag dina mössor, de tar ju ingen tid att göra och så underbara tyger det finns.
Nu hoppas jag tygerna kommer snabbt, fuskade till mig en av en kasserad t-shirt var ju bara tvungen testa.
Nu kommer väl prinsarna och prinsessorna mina drunkna i mössor fniss

2013-03-20 kl. 09:01:59
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design