Påsk...Ledig...Skönt...

Godmorgon långfredag!!
Här kommer inte inläggen så tätt nu, men så är det just nu..fullt upp, hinner inte sitta vid datorn då mycket
Och så finns ju Instagram
följ mig gärna där...på namnet.... flattre
 
GLAD PÅSK på er alla!!
Äggen är fyllda med diverse saker och godis
Till både stora och små!
 
Själv fick jag en otrolig överraskning igår på morgonen.
Att det bara finns såna snälla/omtänksamma människor
Tusen tack Lizette
Det värmde gott i mitt hjärta!!!!
Kexen passade mig perfekt.....hihihi....
 
Idag är det tänkt att vi drar till Hassela
Provar de nya pjäxorna och Markus dök upp med ett par skidor till mig i förrgår så nu är det bara att susa nerför backarna (nja....jag är ju lite försiktig av mig där i backen...hahaha...)
men njuter gör jag helst om solen kommer framoch värmer gott.
 
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Skönt med lite påskledighet.:)
Själv så ska jag jobba i kväll och har tagit semester lördag och söndag.:)
Kramiz..

2013-03-29 kl. 09:44:32
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design