Lördagsmorgon 25 maj...

En otrolig grönska, björkarna är helt utslagna
liljekonvaljerna börjar komma och solen har äntligen visat sig igen efter veckans dystra väder.
var ute hela eftermiddagen på fritids igår, vi gjorde maskroskransar att ha i håret.
 
Här kommer lite bilder från sist jag bloggade!
Sötnosarna från Sundsvall har varit här, oj villka härliga små "frön"
Jag har fått några beställningar på mössor
Det är kul!!!
Nya tyger igen!!
beställ gärna...mejla [email protected]
 
Målat en söt liten byrå att ha små prylar i
 
Snällaste André är hemma från London på besök
han hade köpt med sig te och choklad till mig (omtänksam kille det)
Där tjejer har ni ett riktigt kap.....
 
Idag blir det ett besök på kyrkogården med lite blommor till älskade pappa.
Sen ska jag peta ner lite frön i pallkragen
och lite annat smått & gott (typ tvätta,dammsuga...hahah skitkul = not!)
 
Ha en härlig lördag
och alla mammor.....
I morgon är det ju MorsDag
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hej vännen! Visst är det underbart med solen och värmen?! Jag njuter :-D Men några frön har jag inte fått ner än, måste ta tag i det... däremot har jag målat stenfoten på huset, och oj, det blev nästan ett nytt hus :-D Lämnar många varma kramar och önskar dig en fin dag <3

2013-05-30 kl. 09:56:53
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design