Helgen snart slut......

Lördag och söndag  ledig!
Skönt
Började med en kopp te och att sticka klart bebisvantarna.
Sedan blev det dammning lite här och där (hmhm lite fuskstädning)
dammsugaren jobbade igenom alla rum med mig.
Började tapetseringen av "groven" som jag gjorde klart idag
Tapeten kommer från Rusta
 

Nu är det golvet kvar...funderar på golvvärme eller ej.... har förberett för det.
Så det är väl likasåbra att installera det då kanske.
 
Igår Lördag
Kom Anna och hade mat med sig typ RAW Food som hon bjöd på
underbart gott

Sedan gjorde hon hudvårdsbehandling på syrran och mig, jäklar vad fräsch ansiktet blev.
Som avslutning på dagen gjorde vi en grön drink
av selleri, gurka, apelsin, ingefära, citron, äpple och spenat + någon tesked  spirulina
Gott och friskt
 
Vi hade det jätte trevligt systeryster, Anna och jag
Tack tack Anna!
 
Mössbeställningarna har jag också fixat i helgen
Nu ska jag värma lite glögg och inte göra ett dugg mera idag (tror jag)
Tjing Tjong
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Cattis

Men det lät som en toppenhelg! Kram

2013-11-17 kl. 20:13:41
URL: http://hCattiscattisenwiklund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design