oj vad veckan går

Igår blev det lite kalasande när Markus fyllde år
Jag bakade på tisdagen mellan jobb och lite möten
men jag gillar att baka och har "lite snits" på det så det gick undan minsann!!
 
 
Det blev mazarinkaka, brysselkex och kladdkaka.
 
Några nya mössor hann jag med också på kvällningen
 
Var till mamma och kollade på "bonde söker fru"
hahahha vad vi skrattade gott, herregud!!!
 
Idag blir det jobb och tidig morgon, sen in till Hudik på direkten
ska absolut in en sväng på Ombonat där de pyntat till jul
 
Kram på er alla och ha en fin dag!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Lät som en underbar helg, hektisk, men full av nära å kära, aldrig fel, men förstår känslan av att vilja ha en dag ledigt och landa. Här har det också gått i ett, så både jag å gubben sa att vi borde vara lediga i dag med ;-D Men nope, bara att bita tag i dagen å avverka veckans första dag.... KRAMAR i massor till dig <3

2013-11-11 kl. 07:35:45
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design