Hösten är här

Nu blir det allt kallare på nätterna
skrapa bilrutor, leta fram vantar och mössa.
Men friskt och härligt ändå.
Inne kan man tänd ljus, elda i kaminen och mysa
 
 
Här hemma behövs det göras en riktig höststädning
Fönsterputs och byte av gardiner
Lite "höstigare" saker ska tas fram....
men är så himla trött när jag kommer hem efter jobbet varje dag
Tur jag har en underbar man här hemma som fixar mat till mig när jag jobbar länge!!!
PUSS
 
Dessutom längtar jag så otroligt mycket tillbaka till Skiathos
blir nog en resa nästa år igen!!
Härligt att ha något att se framemot
 
Idag äter vi äppelpaj med Förskoleklassen som vi bakade i måndags
MUMS MUMS
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hallå där!

Vilken härligt frostig bild du har tagit, den talar sitt tydliga språk hösten är här;)))

Ha det gott
Kram Ellinor

2013-09-26 kl. 09:07:55
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design