halloj

Hej hopp och godmorgon!
Idag blir det kalasande på kvällskvisten när vi skall fira bästa mamma som fyller år!
Hurra Hurra
 
"Burkomanen" alltså jag har shoppat lite nya burkar
Panduro hade 70% rea på massor (de visar jag senare)
Men dessa köpta jag på fazett häromdagen.
Och
En toppenfin liten byrå för småsaker kom i Panduropaketet
, ja
 
Våren är blommornas tid, ja inte bara blommorba vaknar till liv då utan en massa andra saker också
som människorna  t.ex. och allt man vill hinna med både ute och inne
Jag köpte lite penseer som skall planteras ikrukor och göra brokvisten fin.
Idag blir det en låååång dag på jobbet, med personalmöte och allt
men det går det med...
Ha en bra dag!!
Tjing tjong
 
 
 




Kommentarer
Postat av: cecce

Vilka fina saker!! Jag gillar också burkar och är ständigt på jakt efter nya. Bra att förvara kakor i om inte annat!!

Hoppas att du har en skön och njutbar helg!

Kram Cecce

2014-04-05 kl. 23:32:20
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Ingrid

Fina burkar. För tillfället har jag dille på fina glasburkar..
Regn här idag, men såg att björkarna på jobbet börjat slå ut med sina små musöron, härligt

2014-04-08 kl. 18:55:15
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design