Helgen.....

I går gjorde jag fint i uterummet, fönsterputs och skurning både här och där.
Tack och lov för underbara KÄRCHER 

Efter det blev dett grillning med "Nuppan" och Jocke.
Gott som tusan!
Och ingen bebis har det kommit ännu, väntar och väntar varje minut.
Sedan for Linn och jag till Hudik och hämtade Edvin som sovit här inatt tillsammans med Loke.
Själv blev vi uppe länge och spelade kort, jättetrevligt.

Söndagen startade med en snabb och lång promenad!
Härligt att kunna gå utan alltför stor smärta.
Idag har det krattats och städats ute.
Spelat lite kubb har vi hunnit med också!
Hängde tvätten ute första gången detta år

Nu blir det inte så mycket mera gjort för idag tror jag.
Packa väskan och ladda för en trevlig påskpyssla vecka på jobbet

Söta vårfåglarna finns på IcaMaxi
Två för 29kr







Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har med investerat i dylik maskin SÅ bra! MEN gjorde en fin vurpa igår när fönsterbrädan lossnade och for med mig ner i golv... Blåslagen och ena bobbisen kom i kläm hur nu fan jag lyckades med det, fniss. Så det KAN vara förenat med fara..

2014-04-13 kl. 19:32:50
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design