hejsan

Halloj alla där ute
Här är det inte tätt mellan inläggen nu
men men det kommer små snuttar såhär ibland
Igår grattade vi svärdottern som fyllde år
mat och godaste tårtan minsann.
 
Hann in en sväng på Ikea och oj så mycket fint det fanns
bl.a detta våriga fräscha typ "Green Gate" som jag bara älskar.
Allt till en billig penning!
Dessutom var vi in på "Fröken Fräken" och där kunde jag inte hålla mig från en liiiten sak
visar i ett senare inlägg!!!
+ att jag nyss hämtat ut ett paket från syster Lycklig
här ska det vårpyntas snart och STÄDAS....
 
Tips på snabb energi kommer här nedan!
Perfekta och goda
helst de som är kolsyrade (citron och lime är perefkt)
jädrans vad pigg man blir....typ... iallafall....
 
Kram på er alla och ha en finfin dag!
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Åhhh så fina fynd från ikea, vårligt och fint! Och den där uppiggande drycken skulle jag haft ett gäng av ;-D Vi isolerade vårt uterum rejält så när solen ligger på glaset stannar värmen kvar rätt bra, guld värt för då får man en tidig försmak av våren, och det behövs! Lät så härligt med er tripp till Vemdalen, håller tummarna att ni har kvar snö då! KRAM

2014-02-26 kl. 14:01:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kaffe och Mazarin

Fina fynd från ikea...:)
Ja man får väl köra dit nån dag.Kramiz../Agge

2014-02-26 kl. 15:06:59
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design