Helgbesök

 
I söndags kom "familjen Sundsvall" och hälsade på
Verkligen trevligt
De är så härliga Trullen och Wilton och Truls han säjjer "Nano" nu vilket betyder farmor!!!
gullungar
Stora barnbarnet Edvin var också hos oss i helgen, han är en riktigt härligt kul kille!!!
Vi bakade ett stooort lass bullar
och jag tog bara en...har klarat mig en hel vecka nu utan sötsaker (mkt bra gjort, kämpar vidare).
 
Har beställt dessa från vitaminhuset, kanonsida med fraktfritt
Har smakat den med citron och den var JÄTTEGOD!!
 
Kram och var rädda om varandra!
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Vilken bragd att bara äta en bulle då ni bakade, bra jobbat, hade jag aldrig fixat. Det enda som räddar mig nu är min onda hals, kan inte och vill inte äta då den gör så ont :-( Surt. Vill bli kry nu. Men nu är det helg iaf, och vi ska fortsätta fira Luran och umgås med nära och kära, härligt! Skickar många varma kramar till dig Lolla <3

2014-02-14 kl. 15:08:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Jag hade hoppats du skulle uppdatera med vad du tyckte om de andra barsen, är bra att ha sådana på lut då maa inte hinner/orkar få i sig något annat vettigt.... Här är barnen lagda, men de hostar så jag vette tusan om de lyckas somna :-/ Själv har jag ambitionen att se mästerkocken, men jag lär med stor säkerhet däcka innan känns det som... KRAM!

2014-02-19 kl. 18:59:31
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design