Jobb...jobb...jobbb...

Vissa veckor känns det som man bor på jobbet, så känns det nu
men jag gillar mitt jobb med alla elever...de är så underbara
och
Idag ska vi vara ute och åka skridskor.
 
Igår hade de fått hem dessa bär/frukt kompott från Finnerödja på ICA
jag testade Havtorn och Mango på gröten
och den var riktigt god...utan socker och slisk!!!
Försöker att avgifta mig från allt socker jag mumsar i mig.
 
 
Ikväll ska jag iväg på En utbildning som handlar om att jobba med IPaden i barngruppen!!
 
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ipad i både förskola och skola är toppen bara man använder den rätt!! Hej, förresten, längesen sist!

2014-02-08 kl. 18:03:36
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design