2013

Här kommer min årskrönika i korta drag!
 
Januari
Tog farväl av min älskade pappa, en otroligt tung men vacker dag!
 
 
Bytte till nya snygga el kontakter
Wilton fyllde 2 år
Jag köpte min Ipad
 
Februari
 Mycket snö
Fick en hylla som Edvin gjort i slöjden
Till Östersund på rally med Nuppan och Jocke
 
Mars
Vår underbara vecka i Vemdalen är Mars höjdpunk
Sålde mössor på klädbytardagen
Köpte nya pjäxor
Påsk överraskning av en underbar vän
 
April
Underbara dagar i Hassela
Härliga ungar
 
Mommmo städar ut huset
Våren är lite på väg
 
 
Maj
 Mamma flyttade till en lägenhet i harmånger
Mamma ligger på sjukhuset några veckor, hjärtflimmer (jobbig tid)
 
 Till Djurkliniken med Sniffe, sövd och spolade tårkanalen
 
 Till Sjöboden med alla våra virkade Filurer
 
Juni
 
 Äntligen blev det av att besöka Södra Stadsberget, spa och övernattning
Fantastiskt härligt Markus!!!
 
Tillverkat av lastpallar
 Fyllde poolen
 
 
Mera bygge av lastpallar
Skolavslutning, Edvin slutar år 6
Minisemester Edvin och jag!!!
 
Juli
 
Juli månads höjdpunkt!
Bröllop i Irland mellan Evelina och Paul
 
Månadens sorg
Älskade Sniffe slutade sina dagar
 
Målade staketet
 
Byggde tvätt/tork ställning
 
Furuvik
 
Stugan i harsjön naturligtvis!!!
 
Augusti
 
Trollska skogen med Truls och Wilton
 
Mamma på sjukhuset igen för hjärtflimmer...får mediciner hon lär nog få leva med detta problem
 
Pappa skulle fyllt 82 år.SAKNAD.
 
Tillbaka på jobbet
Planerar för kommande resa!!!!
 
September
 
Underbar nyhet, jag ska bli mormor igen!!!
Linn och Jocke blir föräldrar i april
Årets höjdare!!!!
 
Höjdpunkten.... resan till Skiathos, åhhh så UNDERRBART
 
Trulleman fyller 1 år
Oktober
 
Månadens äntligen!!!
Taklister på plats efter några år
Målade alla dörrar vita
 
Otroligt vacker höst
 
 
Härliga killar från Irland på besök
Började göra om i "groven"
Upptäckte vattenskador i taket, fick byta ut hela garagetaket, höll på gå på tok
då hela skorstenen höll på tippa över taket..men grabbarna fixade det
kanonfint blev allt.
 
November
 
Halloweenfest med Sundsvalls gänget, kul
 
bakade pepparkakor
 
December
 
Ett år sedan pappa gick bort, helt ofattbart (saknar honom varje dag)
 
Julmarknad på Norra berget
 
Julklappsbestyr
 
Underbar jul med alla mina kära utom mamma (som firade julen med sin syster Karin)
 
Julklappsspelet
 
Gott nytt år firades med Anna, Edvin och Tony

Ja detta var år 2013  nu ser vi vad 2014 bjuder på!!!
 
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design