Tillbaka.....

Men nu var det länge sedan det blev något skrivet här.
Men tidenfinns inte just nu att hinna sätta sig viddatornoch plita ner några rader om livet.
Men nu gör jag ett försök att skriva lite.
Sommaren är här, även om man inte kan tro det närman tänker på vädret liksom
regn, blåst och kyla näe inte är det den sommar vi vill ha, men det är en SVENSK sommar ;)
Vi har haft midsommar
Jag hade alla mina barn och barnbarn här med repsektive och nån extra trevlig vän med.
Vi plockade blommor, gjorde midsommarstång, dansade runt den, åkte fyrhjuling, grillade och åt underbart god tårta och vissa var vaken ända till morgonkvisten!
Lite bilder kommer här
Mina barnbarn Edvin + kompis, Truls, Wilton och lilla Luna
Hur har ni det, har ni semester eller jobbar ni några veckor till?
Jag jobbar denna vecka och en vecka till
sen så....Tjoho...Tjoho
SEMESTER.
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design