Wow vilkwt väder!

Kanonväder på lördag, och vad gör jag då???
Jo storstädar så det står härliga tider till
petar och gnor i alla små hörn
skurar här och skurar där
ruskar mattor, byter gardiner
och inte nog med det
jag FORTSÄTTER på söndagen också!!!
Så nu är det skinande rent och fräscht.
 
Men söndagen började med en lååång morgon promenad vid sju snåret
Går riktigt bra att gå med höften/knäet nu trots smärta kämpar jag på.
Börjar få tillbaka den gamla energin igen tror jag
HÄRLIGT
 
Spraymålade lite
ett zinkfat som jag haft länge som blivit fult
Ett par gamla porslinsburkar som jag fått av mamma för längesedan blev vita.
Oj jo just ja
Linn och jag var på klädbytardagen på lördagen och fyndade
allt detta köpte jag för en enda hundralapp
4 tröjor, 2 mysbyxor, 2 böcker, 1 body och 1 par skor
Fräscht och fint.
Dessutom sålde jag lite mössor då!
 
Nu väntar ny vecka
som börjar med tandläkarbesök (åhhh det VÄRSTA som finns)
Kram och ha en bra dag!
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Åhh så härligt med storstädning, skulle behövas här med... Å bra att du kan ge dig ut, men itne kul att du ska ha ont, men inlägget andas energi och positivitet <3 Det glädjer mig! KRAMIS

2014-03-31 kl. 11:33:21
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design