Hudvård

Jag tycker det är viktigt att sköta om sin hud, speciellt i ansiktet.
Jag tvättar aldrig ansiktet med tvål som är extremt uttorkande.
Har i dagarna fått hem ett jättehärligt paket från skincity.se
Massor av bra produkter
Fick som extra bonus produkter värda 850 kr med i paketet
 
Nu ska jag boosta huden med C- vitamin serum som finns i dessa kapslar.
Mycket behaglig och effektiv antioxidant och anti-rynkprodukt som synligt förbättrar asiktets och halsens hud. Serumformulan gör att den kan kombineras med vilken efterföljande produkt som helst men företrädesvis med Synchrovit eller Lipoacid som samverkar.
Antirynkeffekten är påtaglig och synlig förbättring ses redan efter 3 veckor.
Produkten passar för alla hudtyper, även den känsligaste och de med hudproblem. Synchrovit C reparerar och återställer balansen i hudens funktioner.
 
Återkommer om någon vecka med hur det fungerar och vad jag tycker!
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design