Måndag 13 okt

En bra dag på jobbet, badade med mina 19 sexåringar och vi hade jätteskoj
de var så duktiga att bada, duscha och klä på sig
Det är så bra att vi får möjlighet att åka och bada.

 Efter jobbet tog Linn, Luna och jag en långpromenad
men Luna blev lite på suran så Linn fick bära henne i bärselen.
Så skönt det var att komma ut en sväng.
Dessa underbart härliga djur gick utefter vägen i sin hage.
Jag älskar kor, de har så otroligt snälla vackra ögon!
 
 
Testade en av produkterna jag fick hem igår
Maria Åkerbergs papaya peeling
och dra mig baklänges vad härlig den var
små små härliga korn som milt slipade huden, sedan blanda man lite vatten i ansiktet så blev den som en kräm innan man sköljde bort den.
189 kr på skincity.se
Tror jag passar på att spana in lite julklappar när jag ändå sitter vid datorn!
För snart är vi där!
 
Tjing Tjong!!
I morgon har vi älgjakt på skolan och tror visst att den stora älgkon ska dyka upp, bara nu inte jägarn också dyker upp :))
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design