Årets sista dag !!

Ja så var det nyår igen då, jag är ingen älskare av att fira in det nya året så det blir en lugn kväll i Stocka hos Anna och Kristian med god mat och dryck och en massa godsaker och trevliga människor.

Jag försöker ändå blicka tillbaka och ta mig en funderare på hur det gågna året varit
och hur jag önskar det nya ska bli..... de tycker jag är rätt bra att göra. Man kan få lite lärdom av livet genom detta.Man får lite focus på sitt liv

Vad passar bättre än en ny almanacka på det nya året, den här fixade jag idag.          

                             Min nya almanacka

             

            Det är söta Edvin från Magnolia stämplaran, och mina älsklinsfärger
               "pasteller"  rosa  blå  grön ...mmmm... love it.

               
                         Nu önskar jag er alla som kikar in hos mig ett riktigt härligt
                                                 
                                                        GOTT NYTT ÅR !!

                     
                                     




Kommentarer
Postat av: Lotta

Viken snygg kalender du har !!!! Själv köpte jag mig en memory dock creative planner och ville ha kalendersidor så jag hittade nått men den som jag har är med 7 hål och de sitter inte jämnt.... Om en minut ligger de i soperna. Det blir nog nått nytt så att jag har nått att skriva i under det nya året.

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och ser fram emot att följa dig in i de nya året

Kram Lotta

2008-12-31 kl. 16:22:04
URL: http://www.lottaslillakrypin.com/
Postat av: Carina W Moa&Max

Hej,Lola!

Tackar åter för titten och hälsningen.

En jättefin almanacka du gjort och så snabbt.

Moa & Max är några av mina figurer som jag tecknar själv.

Tycker om att rita och gör det hellre än bra...hm!



Ha,Ett Gott Nytt ÅR och ett härligt pysselår!



Kram!

2009-01-01 kl. 22:59:51
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Suz

Åh så fina saker du gjort! Ha det bra

Kraaam

2009-01-02 kl. 17:54:59
URL: http://kortmaja.blogspot.com
Postat av: Madde

men gud vilka fina saker du gör :)

2009-01-11 kl. 11:28:28
URL: http://justmadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design