Snart jul

Nu har eleverna på skolan fått jullov och jag jobbar bara två dagar till innan mitt lov börjar SKÖNT.
Har gjort lite julgodis idag och varit til Sundsvall en snabbis.
i går pysslade jag ihop två askar som jag visar här nedan, har även gjort en julkrans av granris idag.
Nu ska det bli lite lussekatter, cappucino och Ernst.
Oj jag har ju även plockat fram min ljuvliga julkrubba !

             
                   
                       

                                   

               
                         Min fina julkrubba   

                               
                                                                 




Kommentarer
Postat av: Lotta

ojojoj vilka fina saker du har här inne. En riktig God jul önskar jag dig

Kram Lotta

2008-12-20 kl. 22:23:32
URL: http://www.lottaslillakrypin.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design