Julen är lite på gång

Idag har vi haft skaparedag på skolan, vi i förskoleklassen pysslade vi gjorde jättefina adventskransar av kottar och advendtsljustakar i gips, med torkade apelsinklyftor och kanelstänger, vi hade jättemysigt.
Här kan ni se min amaryllis som är på gång att vakna upp nu till jul !!
                   Har varit i Hudik och handlat scrapping grejjor i massor . Är det inte helg snart så jag får sätta igång ????  LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR

  

  Detta söta hjärta köpte jag på Ombonat idag.  
                                                                                                            
                                                                                                                  




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken fin blogg du åstadkommit tjejen, du är ju rena proffset "vettja"! Jag lägger absolut in dig bland favoriterna =)

Kramizar från Dessi

2008-11-22 kl. 11:02:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design